ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.

              KONJIC

Broj: P-997/24

Konjic, 19.04.2024.god.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. st. 1, 3. i 6.   Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH br.39/14 i 59/22), a u skladu sa Zapisnikom o ocjeni ponuda komisije za javne nabavke broj P-996/24 od 19.04.2024. godine,  direktor društva donosi slijedeću:

O D L U K U

 izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

I

 

Ugovor za javnu nabavku roba – HTZ oprema   LOT 2 se dodjeljuje ponuđaču SAJMIR D.O.O VOGOŠĆA  protokolisanu kod ugovornog organa pod brojem P-867/24 od 04.04.2024.godine za ponuđenu cijenu u iznosu  27.763,50 KM.

II

 

Izabrani ponuđač,  SAJMIR D.O.O VOGOŠĆA   je dužan, u roku od 5 dana od dana prijema odluke o izboru,  u  skladu sa odredbama člana 45. stav 2 . Zakon dostaviti uvjerenja o ličnoj sposobnosti.

III.

Ova odluka objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

O b r a z l o ž e nj e

Postupak javne nabavke pokrenut je u skladu sa donesenim Planom javnih nabavki za 2024 godinu broj P-3379/23 od 22.12.2023. godine. Javna nabavka provedena je putem otvorenog postupka .Оbavijest o nabavci broj: 676-1-1-25-3-16/24 I 676-1-1-25-8-17/24 objavljeno 09.02.2024 i 13.03.2024 godine na Portalu javnih nabavki. .

Tenderska dokumentacija za javnu nabavku roba – HTZ oprema br. P-374/24 od 09.02.2024 god.  i P-676/24 od 13.03.2024 godine godine je izrađena u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BIH i Uputstvom  za pripremu modela tenderske dokumentacije ("Službeni glasnik BiH br.90/014 i 59/22) i ista je objavljena na portalu javnih nabavki.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 18.04.2024.godine izvještaj o radu odnosno Zapisnik sa otvaranja ponuda broj P-880/24 od 04.04.2024 godine i Zapisnik  o ocjeni ponuda broj: P-993/24 od 18.04.2024.godine u postupku javne nabavke roba-HTZ oprema LOT 2.U postupku pо izvješću о radu је utvrđeno je dа је Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje ponuda i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda  2

- da je blagovremeno zaprimljene 2 ponude

- da nije bilo neblagovremenih ponuda

- te da je nije bilo ponuda koje su  odbijene

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača tе оcjenu pristiglih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskom dokumentacijom za nabavku  roba – HTZ oprema br. P-374/24 od 09.02.2024 god.  i  P-676/24 od 13.03.2024 godine

Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da је izabrana ponuda najbolje ocijenjena iz razloga kako slijedi:

Izabrani ponuđač, "SAJMIR" d.o.o. Vogošća je izabran na temelju kriterija utvrđenih u obavještenju nabavci i tenderskoj dokumentaciji primjenjujući kriterij ekonomski najpovoljnije ponude sa utvrđenim podkriterijima kako slijedi: cijena  90 bodova, rok isporuke 5 bodova i rok plaćanja (maksimalno do 60 dana)  5 bodova. Izabrani ponuđač "SAJMIR" d.o.o. Vogošća je sa dostavljenom ponudom  ukupnom cijenom u iznosu od 27.763,50 KM bez obračunatog PDV- a, rokom plaćanja od 60 dana i rokom isporuke od 3 dana, prema gore navedenim kriterijima odnosno podkriterijima, ocijenjen sa ukupno 96,66 bodova, dok je drugorangirani ponuđač Inkos d.o.o. Kakanj   sa ukupnom cijenom u iznosu od 30.350,00 bez obračunatog PDV-a rokom isporuke od 1 dan i rokom plaćanja od 60 dana osvojio 92,32 bodova, čime je utvrđen njihov sukcesivni red.

Slijedom gore navedenog, a imajući u vidu da je tenderska dokumentacija pripremljena na nediskriminatornoj osnovi, tender objavljen transparentno i proveden u skladu sa zakonskim odredbama, da su ponuđene cijene razumne u poređenju sa tržišnom konkurencijom, te da pristigla ponuda u ekonomskom i tehničkom smislu cjelosti odgovara potrebama ugovornog organa, da je osigurana stvarna konkurencija, da se u postupku nabavke prema ponuđačima ponašao jednako i nediskriminirajuće, na način da se osigurava aktivna i pravična konkurencija s ciljem najefikasnijeg korištenja javnih sredstava, odlučeno je kako stoji u dispozitivu.

DOSTAVITI:                                                                                      

      - Ponuđačima                                                  

      -  Komisija za nabavke                                                                                                                     

       - a/a                                                                            

                                                       DIREKTOR 

s.r              Voloder Fedža, dipl.ing.šum.

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ovog rješenja može se izjaviti žalba u zakonski predviđenom roku od deset dana ugovorenom Organu neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic.