ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.

              KONJIC

Broj: P-994/24

Konjic, 18.04.2024.god.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. st. 1, 3. i 6.  i člana  68. stav 4. tačka h)  Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH br.39/14 i 59/22), a u skladu sa Zapisnikom o ocjeni ponuda komisije za javne nabavke broj P-993/24 od 18.04.2024. godine,  direktor društva donosi slijedeću:

O D L U K U

o odbacivanju ponude i izboru najpovoljnijeg ponuđača

 I

 

Ponuda ponuđača  Inkos d.o.o Kakanj    se odbacuje kao nepotpuna  u postupku javne nabavke roba – HTZ oprema  LOT 1.

II

 

Ugovor za javnu nabavku roba – HTZ oprema   LOT 1 se dodjeljuje ponuđaču RM COMPANY D.O.O ZENICA  protokolisanu kod ugovornog organa pod brojem P-877/24 od 04.04.2024.godine za ponuđenu cijenu u iznosu  44.727,00 KM.

III

 

Izabrani ponuđač,  RM COMPANY D.O.O ZENICA   je dužan, u roku od 5 dana od dana prijema odluke o izboru,  u  skladu sa odredbama člana 45. stav 2 . Zakon dostaviti uvjerenja o ličnoj sposobnosti.

  IV.

Ova odluka objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

O b r a z l o ž e nj e

Postupak javne nabavke pokrenut je u skladu sa donesenim Planom javnih nabavki za 2024 godinu broj P-3379/23 od 22.12.2023. godine. Javna nabavka provedena je putem otvorenog postupka .Оbavijest o nabavci broj: 676-1-1-25-3-16/24 I 676-1-1-25-8-17/24 objavljeno 09.02.2024 i 13.03.2024 godine na Portalu javnih nabavki. .

Tenderska dokumentacija za javnu nabavku roba – HTZ oprema br. P-374/24 od 09.02.2024 god.  i P-676/24 od 13.03.2024 godine godine je izrađena u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BIH i Uputstvom  za pripremu modela tenderske dokumentacije ("Službeni glasnik BiH br.90/014 i 59/22) i ista je objavljena na portalu javnih nabavki.

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 18.04.2024.godine izvještaj o radu odnosno Zapisnik sa otvaranja ponuda broj:P-879/24 od 04.04.2024 godine i  Zapisnik  o ocjeni ponuda broj: P-993/24 od 18.04.2024.godine u postupku javne nabavke roba-HTZ oprema LOT 1.U postupku pо izvješću о radu је utvrđeno je dа је Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje ponuda i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

- da je ukupan broj pristiglih ponuda  2

- da je blagovremeno zaprimljene 2 ponude

- da nije bilo neblagovremenih ponuda

- te da je jedna ponuda odbijena kao nepotpuna iz razloga kako sljedi:

 Ponuda ponuđača Inkos d.o.o Kakanj ( P-858/24 od 03.04.2024  godine) nije pripremljena u skladu sa tenderskom dokumentacijom.

Naime, ponuđač Inkos d.o.o Kakanj  je  u ponudi dostavio sljedeće obrasce:

  • Izjavu o roku isporuke
  • Obrazac za cijenu ponude
  • Izjavu o roku plaćanja
  • Sadržaj ponude

Tačkom 14 Tenderske dokumentacije određen je mnimum koji ponuda mora sadržati da bi bila kvalifikovana u ovom postupku:

  1. Sadržaj ponude i način pripreme ponude

 

Ponuda se zajedno sa pripadajućom dokumentacijom priprema na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćirilićnom pismu. Pri pripremi ponude ponuđač se mora pridržavati zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst tenderske dokumentacije.

Ponuda mora sadržavati najmanje:

  1. Obrazac za ponudu – Aneks II;
  2. Obrazac za cijenu ponude - usluge – Aneks III;
  3. Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačaka od a) do d) Zakona o javnim nabavkama – Aneks IV;
  4. Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 49. tač. a), d) i e) (Tehnička i profesionalna sposobnost u postupku nabavke roba) Zakona o javnim nabavkama – Aneks V;
  5. Pismena izjava ponuđača iz člana 52 . st. 2. Zakona o javnim nabavkama – Aneks VI;
  6. Original ili ovjerenu fotokopiju Aktuelnog izvoda iz sudskog registra ( ili Rješenje o registraciji) ili ekvivalent odgovarajućeg dokumenta;
  7. Povjerljive informacije – Aneks VII;
  8. Nacrt ugovora – Aneks VIII;
  9. Uzorke i opise robe koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost ponuđač obavezan potvrditi, ako to ugovorni organ zahtjeva
  10. Uvjerenja koja izdaje nadležna institucija ili agencija za kontrolu kvaliteta a kojom se potrvrđuje da na odgovarajući način tačno označena roba roba odgovara određenim specifikacijama ili normama;
  11. Izjavu o roku plaćanja(ovjerenu i potpisanu od strane ponuđača)
  12. Izjavu o roku isporuke(ovjerenu i potpisanu od strane ponuđača)
  13. Spisak izvršenih ugovora
  14. Potvrda o realizovanim ugovorima;

 

Naime shodno naprijed navdenom te članu  68. stav 4. tačka h)  Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH br.39/14 i 59/22),ista se odbacuje kao nepotpuna.

 

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača tе оcjenu pristiglih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.

Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu  sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskom dokumentacijom za nabavku  roba – HTZ oprema br. P-374/24 od 09.02.2024 god.  i  P-676/24 od 13.03.2024 godine

Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da је izabrana ponuda najbolje ocijenjena iz razloga kako slijedi:

Izabrani ponuđač,  RM COMPANY D.O.O ZENICA     je izabran na temelju kriterija utvrđenih u obavještenju nabavci i tenderskoj dokumentaciji primjenjujući kriterij, ekonomski najpovoljnija ponuda ponude sa utvrđenim podkriterijima kako slijedi:  cijena  90 bodova i rok plaćanja 5 bodova i rok isporuke 5 bodova, pa je shodno navedenom izabrani ponuđač sa dostavljenom ponudom; ukupnom cijenom u iznosu od  44.727,00 KM , rokom plaćanja od 60 dana  i rokom isporuke od 1 dana ,  prema gore navedenim kriterijima ocijenjen sa ukupno 100,00 bodova.

Slijedom gore navedenog, a imajući u vidu da je tenderska dokumentacija pripremljena na nediskriminatornoj osnovi, tender objavljen transparentno i proveden u skladu sa zakonskim odredbama, da su ponuđene cijene razumne u poređenju sa tržišnom konkurencijom, te da pristigla ponuda u ekonomskom i tehničkom smislu cjelosti odgovara potrebama ugovornog organa, da je osigurana stvarna konkurencija, da se u postupku nabavke prema ponuđačima ponašao jednako i nediskriminirajuće, na način da se osigurava aktivna i pravična konkurencija s ciljem najefikasnijeg korištenja javnih sredstava, odlučeno je kako stoji u dispozitivu.

DOSTAVITI:                                                                                      

      - Ponuđačima                                                  

      -  Komisija za nabavke                                                                                                                     

       - a/a                                                                            

DIREKTOR

                                                      s.r              Voloder Fedža, dipl.ing.šum.

                            

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ovog rješenja može se izjaviti žalba u zakonski predviđenom roku od deset dana ugovorenom Organu neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic.