Odluka o odbacivanju ponuda
ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.
KONJIC
Broj: P-994/24
Konjic, 18.04.2024.god.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. st. 1, 3. i 6. i člana 68. stav 4. tačka h) Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH br.39/14 i 59/22), a u skladu sa Zapisnikom o ocjeni ponuda komisije za javne nabavke broj P-993/24 od 18.04.2024. godine, direktor društva donosi slijedeću:
O D L U K U
o odbacivanju ponude i izboru najpovoljnijeg ponuđača
I
Ponuda ponuđača Inkos d.o.o Kakanj se odbacuje kao nepotpuna u postupku javne nabavke roba – HTZ oprema LOT 1.
II
Ugovor za javnu nabavku roba – HTZ oprema LOT 1 se dodjeljuje ponuđaču RM COMPANY D.O.O ZENICA protokolisanu kod ugovornog organa pod brojem P-877/24 od 04.04.2024.godine za ponuđenu cijenu u iznosu 44.727,00 KM.
III
Izabrani ponuđač, RM COMPANY D.O.O ZENICA je dužan, u roku od 5 dana od dana prijema odluke o izboru, u skladu sa odredbama člana 45. stav 2 . Zakon dostaviti uvjerenja o ličnoj sposobnosti.
IV.
Ova odluka objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Postupak javne nabavke pokrenut je u skladu sa donesenim Planom javnih nabavki za 2024 godinu broj P-3379/23 od 22.12.2023. godine. Javna nabavka provedena je putem otvorenog postupka .Оbavijest o nabavci broj: 676-1-1-25-3-16/24 I 676-1-1-25-8-17/24 objavljeno 09.02.2024 i 13.03.2024 godine na Portalu javnih nabavki. .
Tenderska dokumentacija za javnu nabavku roba – HTZ oprema br. P-374/24 od 09.02.2024 god. i P-676/24 od 13.03.2024 godine godine je izrađena u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BIH i Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije ("Službeni glasnik BiH br.90/014 i 59/22) i ista je objavljena na portalu javnih nabavki.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 18.04.2024.godine izvještaj o radu odnosno Zapisnik sa otvaranja ponuda broj:P-879/24 od 04.04.2024 godine i Zapisnik o ocjeni ponuda broj: P-993/24 od 18.04.2024.godine u postupku javne nabavke roba-HTZ oprema LOT 1.U postupku pо izvješću о radu је utvrđeno je dа је Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje ponuda i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 2
- da je blagovremeno zaprimljene 2 ponude
- da nije bilo neblagovremenih ponuda
- te da je jedna ponuda odbijena kao nepotpuna iz razloga kako sljedi:
Ponuda ponuđača Inkos d.o.o Kakanj ( P-858/24 od 03.04.2024 godine) nije pripremljena u skladu sa tenderskom dokumentacijom.
Naime, ponuđač Inkos d.o.o Kakanj je u ponudi dostavio sljedeće obrasce:
- Izjavu o roku isporuke
- Obrazac za cijenu ponude
- Izjavu o roku plaćanja
- Sadržaj ponude
Tačkom 14 Tenderske dokumentacije određen je mnimum koji ponuda mora sadržati da bi bila kvalifikovana u ovom postupku:
- Sadržaj ponude i način pripreme ponude
Ponuda se zajedno sa pripadajućom dokumentacijom priprema na jednom od službenih jezika u Bosni i Hercegovini, na latiničnom ili ćirilićnom pismu. Pri pripremi ponude ponuđač se mora pridržavati zahtjeva i uslova iz tenderske dokumentacije. Ponuđač ne smije mijenjati ili nadopunjavati tekst tenderske dokumentacije.
Ponuda mora sadržavati najmanje:
- Obrazac za ponudu – Aneks II;
- Obrazac za cijenu ponude - usluge – Aneks III;
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačaka od a) do d) Zakona o javnim nabavkama – Aneks IV;
- Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 49. tač. a), d) i e) (Tehnička i profesionalna sposobnost u postupku nabavke roba) Zakona o javnim nabavkama – Aneks V;
- Pismena izjava ponuđača iz člana 52 . st. 2. Zakona o javnim nabavkama – Aneks VI;
- Original ili ovjerenu fotokopiju Aktuelnog izvoda iz sudskog registra ( ili Rješenje o registraciji) ili ekvivalent odgovarajućeg dokumenta;
- Povjerljive informacije – Aneks VII;
- Nacrt ugovora – Aneks VIII;
- Uzorke i opise robe koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost ponuđač obavezan potvrditi, ako to ugovorni organ zahtjeva
- Uvjerenja koja izdaje nadležna institucija ili agencija za kontrolu kvaliteta a kojom se potrvrđuje da na odgovarajući način tačno označena roba roba odgovara određenim specifikacijama ili normama;
- Izjavu o roku plaćanja(ovjerenu i potpisanu od strane ponuđača)
- Izjavu o roku isporuke(ovjerenu i potpisanu od strane ponuđača)
- Spisak izvršenih ugovora
- Potvrda o realizovanim ugovorima;
Naime shodno naprijed navdenom te članu 68. stav 4. tačka h) Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH br.39/14 i 59/22),ista se odbacuje kao nepotpuna.
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača tе оcjenu pristiglih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskom dokumentacijom za nabavku roba – HTZ oprema br. P-374/24 od 09.02.2024 god. i P-676/24 od 13.03.2024 godine
Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da је izabrana ponuda najbolje ocijenjena iz razloga kako slijedi:
Izabrani ponuđač, RM COMPANY D.O.O ZENICA je izabran na temelju kriterija utvrđenih u obavještenju nabavci i tenderskoj dokumentaciji primjenjujući kriterij, ekonomski najpovoljnija ponuda ponude sa utvrđenim podkriterijima kako slijedi: cijena 90 bodova i rok plaćanja 5 bodova i rok isporuke 5 bodova, pa je shodno navedenom izabrani ponuđač sa dostavljenom ponudom; ukupnom cijenom u iznosu od 44.727,00 KM , rokom plaćanja od 60 dana i rokom isporuke od 1 dana , prema gore navedenim kriterijima ocijenjen sa ukupno 100,00 bodova.
Slijedom gore navedenog, a imajući u vidu da je tenderska dokumentacija pripremljena na nediskriminatornoj osnovi, tender objavljen transparentno i proveden u skladu sa zakonskim odredbama, da su ponuđene cijene razumne u poređenju sa tržišnom konkurencijom, te da pristigla ponuda u ekonomskom i tehničkom smislu cjelosti odgovara potrebama ugovornog organa, da je osigurana stvarna konkurencija, da se u postupku nabavke prema ponuđačima ponašao jednako i nediskriminirajuće, na način da se osigurava aktivna i pravična konkurencija s ciljem najefikasnijeg korištenja javnih sredstava, odlučeno je kako stoji u dispozitivu.
DOSTAVITI:
- Ponuđačima
- Komisija za nabavke
- a/a
DIREKTOR
s.r Voloder Fedža, dipl.ing.šum.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja može se izjaviti žalba u zakonski predviđenom roku od deset dana ugovorenom Organu neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic.