Odluka o dodjeli ugovora HTZ LOT2
ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.
KONJIC
Broj: P-1142/20
Konjic, 20.04.2020.god.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. st. 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: P-1134/20 od 17.04.2020. godine, u postupku javne nabavke roba -zaštitna HTZ oprema LOT 2, direktor društva donosi slijedeću :
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavke, broj: P-1134/20 od 17.04.2020. godine i ugovor za javnu nabavku roba -zaštitna HTZ oprema LOT 2, dodjeljuje se ponuđaču"SAJMIR" d.o.o. Vogošća , ponuda broj: P-1118/20 od 15.04.2020. godine, za ponuđenu cijenu od 13.570,00 KM, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom.
Član 2.
Izabrani ponuđač, "SAJMIR" d.o.o. Vogošća je dužan, u roku od pet dana od dana prijema odluke o izboru, u skladu sa odredbama člana 45. stav 2 . Zakon dostaviti uvjerenja o ličnoj sposobnosti.
Član 3.
Prijedlog ugovora o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču"SAJMIR" d.o.o. Vogošća po protoku roka od 15 dana, računajući od dana od kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 4.
Ova odluka objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Šumarstvo "Prenj" d.d. Konjic je u skladu donesenim Planom javnih nabavki za 2020 godinu broj P-3800/19 od 28.11.2019. godine, pokrenuo postupak javne nabavke roba -zaštitna HTZ oprema Šifra JRJN 18143000-3 –zaštitna oprema.
Javna nabavka predmetnih roba provedena je putem otvorenog postupka javne nabavke.
Оbavijest o nabavci broj: 676-1-1-19-3-15/20 objavljena је na Portalu javnih nabavki dana 19.03.2020. godine.
Tenderska dokumentacija – za javnu nabavku roba -zaštitna HTZ oprema broj P-914/20 od 19.03.2020. godine je izrađena u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BIH i Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije ("Službeni glasnik BiH br. 90/14).
Ista je objavljena na portalu javnih nabavki. Sa portala JN predmetnu TD preuzelo je 22 ponuđača.
Nakon završenog postupka Komisija za javne nabavke je u skladu sa postavljenim zahtjevima i kriterijima iz Tenderske dokumentacije izvršila pregled, kvalifikaciju, evaluacija odnosno vrednovanje dostavljenih ponuda, te dostavila slijedeću dokumentaciju: Zapisnik o zaprimanju ponuda broj P-1127/20 od 16.04.2020. godine, Zapisnik sa otvaranja ponuda broj P-1129/20 od 16.04.2020. godine, Zapisnik o ocjeni ponuda u postupku javne nabavke roba zaštitna HTZ oprema broj P-1133/20 od 17.04.2020. godine i Preporuku za izbor najpovoljnijeg ponuđača u postupku predmetne nabavke broj P-1134/20 od 17.04.2020. godine
U postupku pо izvješću о radu је utvrđeno je dа је Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje ponuda i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 2;
- da su blagovremeno zaprimljene 2 ponude;
- da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda;
Konstatovano je da je bilo ponudača čije ponude su odbačene kao nepotpune, i to: ponuda ponuđača"DANIAL“S" d.o.o. Tešanj broj P-1123/20 od 16.04 2020 godine , jer ista nije pripremljena na način kako je to predviđeno tenderskom dokumentacijom broj P-914/20 od 19.03.2020. godine.
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača tе оcjenu pristigle ponude, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, rukovodilac ugovornog tijela nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom za zabavku roba zaštitna HTZ oprema broj P-914/20 od 19.03.2020. godine.
Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da је izabrani ponuđa najbolje ocijenjen iz razloga kako slijedi:
Izabrani ponuđač, "SAJMIR" d.o.o. Vogošća je izabran na temelju kriterija utvrđenih u obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji primjenjujući kriterij, ekonomski najpovoljnija ponuda ponude sa utvrđenim podkriterijima kako slijedi: cijena 80 bodova , rok plaćanja 10 bodova, i rok isporuke 10 bodova je shodno navedenom izabrani ponuđač sa dostavljenom ponudom; ukupnom cijenom u iznosu od 13.570,00 KM , rokom plaćanja od 60 dana i rokom isporuke od 5 dana prema gore navedenim kriterijima ocijenjen sa ukupno 100,00 bodova.
Slijedom gore navedenog, a imajući u vidu da je tenderska dokumentacija pripremljena na nediskriminatornoj osnovi, tender objavljen transparentno i proveden u skladu sa zakonskim odredbama, da su ponuđene cijene razumne u poređenju sa tržišnom konkurencijom, te da pristigla ponuda u ekonomskom i tehničkom smislu cjelosti odgovara potrebama ugovornog organa, da je osigurana stvarna konkurencija, da se u postupku nabavke prema ponuđačima ponašao jednako i nediskriminirajuće, na način da se osigurava aktivna i pravična konkurencija s ciljem najefikasnijeg korištenja javnih sredstava, odlučeno je kako stoji u dispozitivu.
DOSTAVITI:
- Ponuđačima
- Komisija za nabavku
- a/a
Direktor
s.r Mr. sci. Alikadić Samir, dipl.ing.šum.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja može se izjaviti prigovor u zakonski predviđenom roku od pet dana ugovorenom Organu neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic.