Odluka o dodjeli ugovora LOT1
ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.
KONJIC
Broj: P-1373/19
Konjic, 25.04.2019.god.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. st. 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: P-1372/19 od 25.04.2019. godine, u postupku javne nabavke roba –HTZ oprema LOT 1(zaštitna oprema za radnike), direktor društva donosi slijedeću :
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavke, broj: P-1372/19 od 25.04.2019. godine i ugovor za javnu nabavku roba ZAŠTITNA OPREMA ZA RADNIKE - LOT 1 dodjeljuje se ponuđaču "RM COMPANY" d.o.o. Zenica, ponuda broj: P-1290/19 od 18.04.2019. godine, za ponuđenu ukupnu cijenu od 21.218,83 KM, bez PDV-a, kao najbolje ocijenjenom.
Član 2.
Izabrani ponuđač, "RM COMPANY" d.o.o. Zenica je dužan, u roku od pet dana od dana prijema odluke o izboru, u skladu sa odredbama člana 45. stav 2. Zakona dostaviti uvjerenja o ličnoj sposobnosti.
Član 3.
Prijedlog ugovora o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču "RM COMPANY" d.o.o. Zenica po protoku roka od 15 dana, računajući od dana od kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 4.
Ova odluka objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Šumarstvo "Prenj" d.d. Konjic je u skladu donesenim Planom javnih nabavki br. P-3700/18 od 06.12.2018. godine evidencijski broj iz Plana nabavki – robe 7 Šifra JRJN 18143000-3, pokrenuo postupak javne nabavke roba –HTZ oprema , za potrebe ovog Društva.
Javna nabavka predmetnih roba provedena je putem otvorenog postupka. Predmet je podjeljen na lotove kako slijedi: zaštitna oprema za radnike LOT 1, zaštitna oprema za sjekače LOT 2 i gojzerice za inžinjere i tehničare LOT 3 .
Оbavijest o nabavci broj: 676-1-1-27-3-14/19 objavljena је na Portalu javnih nabavki dana 28.03.2019. godine a sažetak obavještenja o u „Službenom glasniku BIH“ br. 24/19 dana 29.03.2019. godine.
Tenderska dokumentacija – za javnu nabavku roba HTZ oprema broj P-1052/19 od 28.03.2019. godine je izrađena u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BIH i Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije ("Službeni glasnik BiH br. 90/14), i ista je objavljena na portalu JN.
Nakon završenog postupka Komisija za javne nabavke je u skladu sa postavljenim zahtjevima i kriterijima iz Tenderske dokumentacije izvršila pregled, kvalifikaciju, evaluacija odnosno vrednovanje dostavljenih ponuda, te dostavila slijedeću dokumentaciju: Zapisnik o zaprimanju ponuda broj P-1301/19 od 18.04.2019. godine, Zapisnik sa otvaranja ponuda broj P-1303/19 od 18.04.2019. godine, Zapisnik o ocjeni ponuda u postupku javne nabavke roba-HTZ oprema – LOT 1- ZAŠTITNA OPREMA ZA RADNIKE- broj P-1371/19 od 25.04.2019. godine i Preporuku za izbor najpovoljnijeg ponuđača u postupku predmetne nabavke broj P-1372/19 od 25.04.2019. godine
U postupku pо izvješću о radu је utvrđeno je dа је Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje ponuda i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 1;
- da je blagovremeno zaprimljena 1 ponuda;
- da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda;
- da nije bilo ponuđača čije su ponude odbačene;
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača tе оcjenu pristiglih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, rukovodilac ugovornog tijela nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskom dokumentacijom za nabavku roba –HTZ oprema br. P-1052/19 od 28.03.2019. godine
Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da је izabrani ponuđač najbolje ocijenjen iz razloga kako slijedi:
Izabrani ponuđač, "RM COMPANY" d.o.o. Zenica je izabran na temelju kriterija utvrđenih u obavještenju nabavci i tenderskoj dokumentaciji primjenjujući kriterij ekonomski najpovoljnije ponude sa utvrđenim podkriterijima kako slijedi: cijena 80 bodova, rok isporuke 10 bodova i rok plaćanja (maksimalno do 60 dana) 10 bodova.
Izabrani ponuđač "RM COMPANY" d.o.o. Zenica je sa dostavljenom ponudom ukupnom cijenom u iznosu od 21.218,83 KM bez obračunatog PDV- a, rokom plaćanja od 60 dana i rokom isporuke od 5 dana, prema gore navedenim kriterijima odnosno podkriterijima, ocijenjen sa ukupno 100,00 bodova.
Slijedom gore navedenog, a imajući u vidu da je tenderska dokumentacija pripremljena na nediskriminatornoj osnovi, tender objavljen transparentno i proveden u skladu sa zakonskim odredbama, da su ponuđene cijene razumne u poređenju sa tržišnom konkurencijom, te da pristigla ponuda u ekonomskom i tehničkom smislu cjelosti odgovara potrebama ugovornog organa, da je osigurana stvarna konkurencija, da se u postupku nabavke prema ponuđačima ponašao jednako i nediskriminirajuće, na način da se osigurava aktivna i pravična konkurencija s ciljem najefikasnijeg korištenja javnih sredstava, odlučeno je kako stoji u dispozitivu.
DOSTAVITI:
- Ponuđačima
- Komisija za nabavke
- a/a
DIREKTOR:
Mr. sci. Alikadić Samir, dipl .ing. šum.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja može se izjaviti prigovor u zakonski predviđenom roku od deset dana ugovornom Organu neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic.