Odluka o dodjeli ugovora usluge prevoza tampona 2019 Bitovinja
ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.
KONJIC
Broj: P-391/19
Konjic, 29.01.2019.god.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. st. 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj 39/14), na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: P-370/19 od 29.01.2019. godine, u postupku javne nabavke usluga prevoza tampona za nasipanje šumskih kamionskih puteva, direktor društva donosi slijedeću :
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se preporuka Komisije za javnu nabavku, broj: P370/19 od 29.01.2019. godine i ugovor za javnu nabavku, usluga prevoza tampona za nasipanje šumskih kamionskih puteva, dodjeljuje se ponuđaču "VRTIĆ“ d.o.o Konjic, ponuda broj: P-275/19 od 22.01.2019. godine, za ponuđenu ukupnu cijenu od 11,00 KM/m³ bez PDV-a, i rokom plaćanja od 60 dana kao najbolje ocijenjenom.
Član 2.
Izabrani ponuđač, "VRTIĆ“ d.o.o Konjic je dužan, u roku od 5 dana od dana prijema odluke o izboru, u skladu sa odredbama člana 45. stav 2 . Zakon dostaviti uvjerenja o ličnoj sposobnosti.
Član 3.
Prijedlog ugovora o nabavci dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču " VRTIĆ „ d.o.o Konjic po protoku roka od 15 dana, računajući od dana od kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 4.
Ova odluka objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
O b r a z l o ž e nj e
Postupak javne nabavke pokrenut je u skladu sa donesenim Planom javnih nabavki broj P-3700/18 od 06.12.2018. godine. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.
Obavještenje o nabavci broj: 676-1-2-76-3-34/18 objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 20.12.2018. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u „Sl. glasniku BiH“, broj 91/18 od 21.12.2018. godine.
Tenderska dokumentacija – za javnu nabavku usluga usluga prevoza tampona za nasipanje šumskih kamionskih puteva, broj P-3895/18 od 20.12.2018. godine je izrađena u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BIH i Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije ("Službeni glasnik BiH br.90/014).
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 29.01.2019. godine izvještaj o radu odnosno Zapisnik o ocjeni ponuda broj: P-369/19 i Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: P-370/19 od 29.01.2019. godine, u postupku javne nabavke usluga prevoza tampona za nasipanje šumskih kamionskih puteva.
U postupku pо izvješću о radu је utvrđeno je dа је Tenderska dokumentacija za navedeni postupak objavljena na Portalu Javnih nabavki dana 20.12.2018 godine , i da je navedeni ponuđač istu preuzeo sa portala.
Također, utvrđeno je da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila оtvaranje ponuda i оcjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila оdgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri)
- da su blagovremeno zaprimljene 3 (tri) ponude
- da nije bilo neblagovremenih ponuda
Konastatuje se da je nije bilo ponuđača čije su ponude odbijene.
U postupku ocjene provedenog postupka, rukovodilac ugovornog tijela nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je оcijenjeno dа је Komisija u svemu pravilno postupila te da је izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da је izabrani ponuđač najbolje ocijenjen iz razloga kako slijedi:
Utvrđeno je da je Komisija shodno svojim ovlaštenjima provela kvalifikaciju kandidata i sadržaj samih ponuda, te je konstatovala da su u ostavljenom vremenskom roku dostavljene tri ponuda i to ponuđača " VRTIĆ“ d.o.o iz Konjica(cijena 11,00 KM /m³ i rok plaćanja 60 dana), „PBP“ d.o.o iz Konjica(cijena 29,90 KM/m³ i rok plaćanja 60 dana) i „GPI“ d.o.o iz Konjica( cijena 17,00 KM/m³ i rok plaćanja 60 dana).Komisija je konstatovala da je ekonomski najpovoljnija ponuda ponuđača „VRTIĆ“ d.o.o Konjic te da ista u ekonomskom i tehničkom smislu svojim karakteristikama u potpunosti odgovara potrebama preduzeća, pa je u skladu s tim i data preporuka da se donese odluka o dodjeli ugovora navedenom ponuđaču.
Izabrani ponuđač, " VRTIĆ „ d.o.o Konjic je izabran na temelju kriterija utvrđenih u obavještenju o nabavci i tenderskoj dokumentaciji primjenjujući kriterij ekonomski najpovoljnije ponude, pa je shodno navedenom izabrani ponuđač sa dostavljenom ponudom; ukupnom cijenom u iznosu od 11,00 KM/m³ i rokom plaćanja od 60 dana prema gore navedenim kriterijima ocijenjen sa ukupno 100,00 bodova, drugoplasirana je bila ponuda ponuđača „GPI“ d.o.o Konjic sa 68,25 bodova i kao trećeplasirana je ocijenjena ponuda „PBP“ d.o.o Konjic sa 43,10 bodova.
Slijedom gore navedenog, a imajući u vidu da je tenderska dokumentacija pripremljena na nediskriminatornoj osnovi, tender objavljen transparentno i proveden u skladu sa zakonskim odredbama, da su ponuđene cijene razumne u poređenju sa tržišnom konkurencijom, da je predmet nabavke takav da ga je značajno realizovati u određenom periodu, te da pristigla ponuda u ekonomskom i tehničkom smislu cjelosti odgovara potrebama ugovornog organa, ugovorni organ smatra da takva situacija odražava stvarno stanje na tržištu u momentu provođenja postupka i da je osigurana stvarna konkurencija, te je odlučeno kako stoji u dispozitivu.
DOSTAVITI:
- Ponuđačima
- Komisija za nabavke
- a/a
DIREKTOR: s.r Mr.sci. Alikadić Samir, dipl.ing.šum.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja može se izjaviti prigovor u zakonski predviđenom roku od deset dana ugovorenom Organu neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic.