ŠUMARSTVO "PRENJ" D.D.

               KONJIC

Broj, P - 2385/20

Konjic, 24.08.2020.godine

Na osnovu člana 100. stav  3. ZJN BiH (Sl. Glasnik BiH br. 39/14) na prijedlog Komisije za javne nabavke, rješavajući po žalbi ponuđača „Primax“ d.o.o. Mostar zaprimljenoj na protokol našeg društva dana 21.08.2020. godine pod brojem P-2382/20 a koji se odnosi na Tendersku dokumenatciju za nabavku roba- rezervni dijelovi broj P-2139/20 24.07.2020. godine  i izmjenjenu tendersku dokumentaciju br P-2297/2020 od 10.08 2020 godine direktor Društva donosi:

RJEŠENJE

I

Usvaja se žalba ponuđača „Primax“ d.o.o. Mostar protokolisana na protokol ugovornog organa pod brojem P-2382/20 od 21.08.2020. godine kao osnovana .

II

Ugovorni organ će donijeti poseban zaključak o naknadi troškova advokata za sastavljanje žalbe.

III

Utvrđuju se izmjene i dopune Tenderske dokumentacije broj P-2139/20 od 24.07.2020. godine  i izmjenjene tenderske dokumentacije br P-2297/2020 od 10.08 2020 godine za nabavku roba- rezervni dijelovi, kako slijedi:

Mjenjaju se tačke 25 i 26 i nove glase:

  1. Mjesto, datum i vrijeme za prijem ponuda

Ponude se dostavljaju na način definisan u tački 15. ove tenderske dokumentacije i to:

Ugovorni organ: ŠUMARSTVO “PRENJ” D.D. KONJIC

Ulica i broj: SARAJEVSKA BR. 31, 88 400 KONJIC

Soba broj: 7.

Datum: 04.09.2020. GODINE

Vrijeme do kada se primaju ponude: 04.09.2020. GODINE DO 11:00 SATI

Ponude zaprimljene nakon isteka roka za prijem ponuda se vraćaju neotvorene ponuđačima. Ponuđači koji ponude dostavljaju poštom preuzimaju rizik ukoliko ponude ne stignu do krajnjeg roka utvrđenog tenderskom dokumentacijom.

  1. Mjesto, datum i vrijeme otvaranja ponuda

 

Ugovorni organ: ŠUMARSTVO “PRENJ” D.D. KONJIC

Ulica i broj: SARAJEVSKA BR. 31, 88 400 KONJIC

Soba broj: 7

Datum: 04.09.2020. GODINE

Vrijeme otvaranja ponuda pristiglih do krajnjeg roka za prijem ponuda: 04.09.2020. GODINE 11:30 SATI

 Mjenja  se i tačka br  13.2 stav c) i  sada glasi:

 

  • Tehnička i profesionalna sposobnost

Ponuđač je dužni u svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti ispuniti sljedeće minimalne uslove:

  1. Ovjerena izjava o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti i mjerama kojima raspolaže ponuđač za izvršenje konkretnih usluga i osiguranja kvaliteta;
  2. Navode o angažiranom tehničkom osoblju i tehničkim organima, a za koje se ne može zahtijevati da su zaposleni kod kandidata/ponuđa
  3. Spisak izvršenih ugovora u skladu sa članom 48. Stav(2) ZJN,a koji su u vezi sa predmetnom nabavkom,za period ne duži od tri godine ili od datuma registracije,tj početka poslovanja,ako je kandidat/ponuđač registriran,odnosno počeo sa radom prije manje od tri godine čija zbirna vrijednost iznosi minimalno za LOT 1 – 20.000,00 KM , za LOT 2- 30.000,00 KM i za LOT 3 – 30.000,00 KM

U svrhu dokazivanja uslova iz tački a) i b) ponuđač je dužan dostaviti popunjenu i ovjerenu od strane ponuđača izjavu koja je sastavni dio tenderske dokumentacije (Aneks V). Izjava ne smije biti starija od 30 dana od dana predaje ponude. Uz izjavu priložiti i Izjavu sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno izvršenje ugovora, te Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihova tehnička i profesionalna sposobnost  garantuje ispravno izvršenje ugovora.

U svrhu dokazivanja uslova iz tačke c) ponuđač je dužan dostaviti potvrde o realizovanim ugovorima.

 

III

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, i ista će se objaviti na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba, a Izmjenjena tenderska dokumentacija objavit će se na portalu javnih nabavki dana 25.08.2020. godine i učiniti dostupna svim ponuđačima.

O b r a z l o ž e nj e

Šumarstvo "Prenj" d.d. Konjic je u skladu donesenim Planom javnih nabavki za 2020 godinu broj P-3800/19 od 28.11.2019. godine pokrenuo postupak javne nabavke roba- rezervni dijelovi.

Javna nabavka predmetnih roba provedena je putem otvorenog postupka.

  Оbavijest o nabavci broj: 676-1-1-42-3-23/20 objavljena је na Portalu javnih nabavki dana            24.07.2020. godine.

 Tenderska dokumentacija – za javnu nabavku roba- rezervni dijelovi broj P-2139/20 dana 24.07.2020. godine i izmjenjena tenderska dokumentacija br P-2297/2020 od 10.08 2020 godine su objavljena na portalu javnih nabavki.

Na istu ponuđač „Primax“ d.o.o. Mostar je blagovremeno uložio žalbu koja je protokolisana na protokol ugovornog organa pod brojem P-2382/20 dana 21.08.2020. godine .

Razmatrajući izjavljene navode žalbe ugovorni organ je utvrdio da je ista osnovana, to je u cilju obezbijeđenja osnovnih prinicipa javne nabavke i to principa jednakog tretmana, transparentnosti, pravične i otvorene konkurencije, te na taj način omogućili svakom ponuđaču da ostvari svoje pravo sudjelovanja u postupku javne nabavke, a da bi mi, kao ugovorni organ po što povoljnijim ekonomskim uslovima dobili najbolju ponudu u cilju najefikasnijeg korištenja javnih sredstava,  shodno odredbama člana 100. st. 3. Zakona o javnim nabavkama BIH odlučeno je kao u dispozitivu.

DOSTAVITI:                                                                                                                      

      - Ponuđačima                                                       .      

      -  Komisija za nabavke                               

      -  a/a 

                                                                                        Direktor

                                                                  Mr.sci. Alikadić Samir, dipl.ing.šum     

                                                            ___________________________________                                                          

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba URŽ-u putem ugovornog organa neposredno ili preporučenom poštom na adresu: Sarajevska br. 31, 88400 Konjic, u roku od pet dana od dana prijema rješenje.