Sarajevska br. 31, 88 400 Konjic, tel. 036/726-209; Fax 036/727-127
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.; www.sumarstvo-prenj.ba
Sudsko rješenje br. MBS: 1-894, ID br. 4227243630001; PDV br. 227243630001
Vakufska Banka 1604605500024829, Union Banka 1020080000001377, Raiffeisen Banka 1610200030640070

Broj: P-4026/19
Konjic, 16.12.2019 godine

Na osnovu člana 100. stav 3. Zakona o javnim nabavkama („Službene novine BiH“, broj 39/14), direktor društva, je donio sljedeće:

R J E Š E NJ E

Član 1.


Usvaja se žalba žalioca „Ali&Vis“ d.o.o. Kreševo od 11.12.2019. godine izjavljena putem pošte, dana 11.12.2019 godine zaprimljena 13.12.2019. godine na protokol ugovornog organa Šumarstvo”PRENJ” DD Konjic pod brojem P- 4008/19 kao osnovana.

Član 2.


Uvažavajući žalbene navode žalitelja “Ali&Vis” d.o.o Kreševo članom jedan ovog rješenja, ugovorni organ Šumarstvo”PRENJ” DD Konjic mjenja Tendersku dokumentaciju br P- 3841/19 od 03.12.2019 godine na način da se briše tekst pod stavkom 9.1.2, a novi tekst glasi:

- Plaćanje izabranom ponuđaču, će se definisati u ugovoru a u skladu sa dostavljenom ponudom a i uslovima iz tenderske dokumentacije.
- Također se u potpunosti briše Aneks XII predmetne tenderske dokumentacije Bankovna garancija za avansno plaćanje.
U Aneksu V nacrta ugovora predmetne tenderske dokumentacije u članu 4. briše se rečenica:
- Naručilac ne prihvata avansno plaćanje i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Mjenjaju se i tačke iz tednderske dokumentacije kako slijedi:
- Tačka 8.7.2 se mijenja i nova glasi:
Rok za dostavljanje početnih ponuda je 26.12.2019. godine do 12:00 sati. Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene ponuđaču neotvorene.,
- Tačka 8.7.4 se mijenja i nova glasi:
Javno otvaranje ponuda će se održati 26.12.2019. godine u 12:30 sati, u prostorijama ugovornog organa, adresa Šumarstvo “Prenj” d.d. Konjic, Adresa: Sarajevska br. 31, 88 400 Konjic. Ponuđači ili njihovi ovlašteni predstavnici, kao i sva druga zainteresovana lica mogu prisustvovati otvaranju ponuda. Informacije koje se iskažu u toku javnog otvaranja ponuda će se dostaviti svim ponuđačima koji su u roku dostavili ponude putem zapisnika sa otvaranja ponuda, odmah, a najkasnije u roku od 3 (tri) dana.
Na javnom otvaranju ponuda prisutnim ponuđačima će se saopštiti sljedeće informacije:
- naziv ponuđača;
- ukupna cijena navedena u ponudi
- popust naveden u ponudi, ako je posebno iskazan
- rok plaćanja


Član 3.


Ovo rješenje objavit će se na web-stranici www.sumarstvo-prenj.ba danom upućenja žalitelju, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama te će isto biti osnov za izmjenu i dopunu tenderske dokumentacije.

 

OBRAZLOŽENJE
Ugovorni organ – Šumarstvo ''Prenj'' d.d. Konjic pokrenuo je postupak javne nabavke Izvlačenje ŠDS objavom Tenderske dokumentacije br:P-3841/19 dana 03.12.2019 godine na web stranici www.sumarstvo-prenj.ba, a shodno odredbama Pravilnika o dodijeli ugovora o uslugama iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama BiH.

Dana 13.12.2019. godine ponuđač ''Ali&Vis'' d.o.o. Kreševo je izjavio žalbu na predmetnu Tendersku dokumentaciju. Žalilac u svojoj žalbi ističe da je Tenderska dokumentacija sačinjena suprotno zakonu.

Naime, žalitelj ističe da je u tački 9.1. Tenderske dokumentacije ugovorni organ jasno definisao kriterije za dodijelu ugovora tj :Cijena učešće do 90 % i rok plaćanja (max 60 dana) učešće do 10 % skupa sa formulom kojom će se vršiti bodovanje, uz konstataciju da u slučaju da u postupku nabavke, gdje se ponude vrednuju po kriteriju ekonomski najpovoljnija ponuda u konačnom skoru imamo dvije ponude sa istim brojem bodova, prednost se daje ponudi koja prema kriteriju cijena je ponudila manju cijenu, te će ugovor biti dodjeljen toj ponudi. U tački 9.1.2 je navedeno :ugovorni organ će izvršiti plaćanje avansa u visini od ____% od vrijednosti Ugovora sa PDV-om, uz prethodno dostavljanje validne avansne garancije banke od strane Dobavljača na ukupnu vrijednost avansa sa rokom važenja do konačnog pravdanja uplaćenog avansa, odnosno ukupnog trajanja Ugovora + 30 dana i predračuna na iznos avansa.

Nakon uplate avansa, Dobavljač će Ugovornom organu dostaviti avansni račun na iznos uplaćenog avansa.
Iznos uplaćenog avansa pravdati će se na osnovu ispostavljenih privremenih/konačne situacije, proporcionalno svakoj ispostavljenoj privremenoj/konačnoj situaciji.
Ugovorni organ će realizaciju ugovorenog iznosa sa PDV-om izvršiti iz Budžeta Grada Sarajeva.
Realizacija ugovorenog iznosa sa PDV-om će se realizovati po ispostavljenim fakturama, na osnovu ovjerenih privremenih/konačnooj situaciji od strane Izvršioca. Privremene/konačnu situaciiju Naručilac će ovjeriti nakon ovjere saglasnosti tijela za praćenje navedenih usluga, a plaćanje će vršiti u roku od 30 (trideset) dana od dana ispostavljanja fakture.
Izvršilac će ispostaviti fakturu po okončanoj situaciji nakon obavljenog pregleda pruženih usluga od strane komisije, odnosno po dobijanju saglasnosti, i otklanjanja eventualnih nedostataka utvrđenih pregledom, ne manju od 10% ukupne vrijednosti ugovora sa PDV-om.
Na osnovu navedenih konstatcija žalitelj postavlja pitanje na koji način će ugovorni organ bodovati avansno plaćanje prema navedenoj formuli jer je isto nemoguće uvrstiti u definisanu cijenovnu formulu za rok plaćanja te se sa pravom pita koja je svrha bodovanja ukoliko je kao način plaćanja predviđeno avansno plaćanje.
Dalje navodi da je članom 64. Stav 2. ZJN BiH obaveza ugovornog organa da precizno odredi metodologiju bodovanja svakog potkriteija , a da u konkretnoj situaciji nije definisana metodologija bodovanja avansnog plaćanja, te zahtijeva da ugovorni organ postupajući po ovom žalbenom navodu izvrši izmjenu tenderske dokumentacije na način da usaglasi odredbe tenderske dokumentacije u pogledu avansnog plaćanjai bodovanja svakog podkriterija TD.

Nakon zaprimanja predmetne žalbe ugovorni organ je utvrdio da je ista blagovremena, dopuštena i izjavljena od strane ovlaštenog lica. Uvidom u žalbene navode ugovorni organ je zaključio da su isti osnovani, tj. da je u tenderskoj dokumentaciji načinjeno više pravopisnih grešaka na koje je žalitelj ukazao, te je donio rješenje kojim se žalba usvaja.
Ugovorni organ je nespornim utvrdio da je žalba ponuđača ''Ali & Vis'' d.o.o. Kreševo osnovana, te je odlučeno kao u članu 1. i 2. ovog rješenja.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ovog rješenja može se izjaviti žalba URŽ-u, putem ugovornog organa, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema rješenja.

 DIREKTOR: s.r Mr. sci. Alikadić Samir, dipl. ing. šum. 

DOSTAVITI : 
- Žalitelju s.r Mr. sci. Alikadić Samir, dipl. ing. šum.
- Komisija za nabavke
- a/a